2 Mayıs 2013 Perşembe

Bahar Dalı Lifim

Hayırlı akşamlar efendim emekbahçemiz forumumda Melisa arkadaşımızın etkinlik olarak  başlattığı, bu güzel lifi bende sonradan katılarak  ördüm,   sıcağı sıcağına bittii sayılır, Sevgili Melisa;cığıma burdanda bir kere daha  çok teşekkür ederim sağolsun eksik olmasın, yalnız ufak tefek bir değişiklik yapmak geldi aklıma, bu güzel çerçevenin içinede küçük bir kelebek kondurmak istedim nasıl olmuş tasarımım:))adına yakıştı ama değilmi?



   

olur yaa modeli  çıkarmak isterseniz,daha doğrusu ortada duran kelebeği  açık seçik  görebilmeniz için süslemeden önceki halinide eklemek istedim:))



Etiketler:

6 Yorum:

saat: 2 Mayıs 2013 09:06 , Blogger Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık suzancım cok güzel olmuş

 
saat: 2 Mayıs 2013 12:37 , Blogger comet70 dedi ki...

ellerine sağlık suzanım melisaya bende söz verdim açıkladıklarından örmek nasip olur inşallah

 
saat: 2 Mayıs 2013 15:13 , Blogger ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Ellerine sağlık canım ne güzel olmuş.

 
saat: 5 Mayıs 2013 04:47 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim mevlüdecim beğendiğine sevindim canısı,sevgiler

 
saat: 5 Mayıs 2013 04:48 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim funda ablacım bende biraz geciktim ama sonradan telafi ettim sanırım:))sende yaparsın canım merak etme geç olsun güç olmasın inş,sevgiler

 
saat: 5 Mayıs 2013 04:49 , Blogger suzan hobi dedi ki...

teşekkür ederim hatice ablacım sağol canısı eksik olma,sevgiler

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa